Tuesday, April 29, 2008

My Classic Novels

Ingat lagi keluh saya minggu lepas, ingin koleksi buku ini?

Buku-buku(&filemnya)

20 April, kami ke AEON Bukit Tinggi. Popular di sana besar juga. Saya dapat 4 daripada hajat saya itu. DVD Little Woman, Afie dah offer untuk tolong belikan di sana! Bestnya!!!

Apa yang saya dapat?

4 novel klasik Inggeris yang saya suka. Ada yang pernah dimiliki, tapi akhirnya hilang entah ke mana. Sayangnya! Tapi kini, alhamdulillah sudah berganti! Self satisfaction, self reward (lagi!) :)

1. Little Woman, by Louisa May Alcott
2. Good Wives, by Louisa May Alcott
3. Anne of Green Gables (1#8), by L.M. Montgomery
4. Anne of Avonlea (2#8), by L.M. Montgomery

nota : (1#8) maksudnya novel no. 1 daripada 8 siri novel Anne of Green Gables.

Abu Nufayl & Nufayl dah bertolak ke Darul Naim petang tadi. Saya dan Nuha akan terbang dengan burung AirAsia ke sana, Khamis ini. ;) Pulang ke kampung halaman cuti-cuti begini memang amat ditunggu-tunggu!!!

Apa lagi...berdua dengan si kecil di rumah, peluang untuk layan novel lah!!

No comments: