Wednesday, January 21, 2009

Abu Nufayl MC hari ni...jadi, Ummu Nufayl boleh memandu ke pejabat.

Hari ini juga, saya dah dapatkan jarum emas/kuning 1 paket, twin needle sepasang, benang-benang untuk dipadankan dengan kain jersey yang dibeli semalam, juga rolled hem foot yang lebar sikit longkangnya.

Heran betul, semalam di HQ Singer semua tak ada. Semua tak boleh. Katanya mesin jahit saya tak boleh guna twin needle. Tapi, Auntie Kedai Singer Puchong ni kata boleh pulak. Saya beli saja dulu, malam ni boleh cuba.

Semalam juga, selepas ke HQ Singer, saya ke Zhou Hua SS2. Ini kredit kepada Abu Nufayl. Walaupun dia demam dapat MC semalam. Jadinya, lewat juga kami pulang sebab temankan saya membeli dan membelah ;). Baik betul budi Abu Nufayl yang demam ni. :P

Kat sana memang banyak pilihan! Nasib baik saya dah buat senarai warna jersey yang nak saya beli awal-awal. Kalau tidak, mesti saya confius nak buat pilihan.
Tak apa, beli sikit-sikit dulu...nanti kalau nak tambah koleksi...boleh beli lagi.

Eh...apa relevannya kisah tu dengan kisah memandu hari ini?

Kalau tak memandu sendiri hari ini...boleh jadi apa yang saya ceritakan dalam perenggan kedua tu, sukar menjadi kenyataan.

Apa pun, saya gembira! ;)

No comments: