Wednesday, February 06, 2008

Kenangan di Cameron Highlands & Yang dikhatam

Semalam, saya dah update fotopages. Sapa rindu kat Nufayl & Nuha (especially MakCik AnisZ yg declare rindu kat Nuha tu), silalah ke fp saya keyh. ;)

Kat sini saya letak 2 gambar saja. Selebihnya di sana keyh.


~Nufayl ni sebenarnya dia tengah fikir nak start buat gaya Otromen3 camana ni. Aksi lepas ni adalah aksi Otromen3 lawan dengan AyahCik.


~Nuha tengah jiwang sorang-sorang. Sambil belek kasutnya yang kena chewing gam. Sian kasut Nuha!

btw, sejak balik drp 'sana' dan dalam mode 'bercuti'...saya dah habiskan :

1. Ketika Cinta Bertasbih, Kang Abik *adeh, bersambung pulak...geram!
KCB2...kat M'sia dah ada tak?
2. Dalam Mihrab Cinta, Kang Abik *tak puas baca kisah si rambut ngondrong.


dan dalam mode membaca nukilan Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat

1. Tundukkan Hati
2. Bunga Kebahagiaan

Saya tak habiskan satu-satu buku, sebab baca ikut mode...per bab. Best! Bahasanya simple & rasa dekat di hati. Eh...pernah dengar tak slogan tu? :D



No comments: