Wednesday, January 05, 2005

A Survey!

Assalamu'alaikum wbt sahabat...

o1 : NEW BLOG SKIN!!!

Orang dah berjaya beralih angin! New blogskin...new environment!!!
Heheheh...ubah angin pulak, taknak bunga2 dah :P.

Sebenarnya, Hany surfing nak carik blogskin yg bunga2 asalnya,
ada yg berkenan tapi masa tak mengizinkan nak guna template tu (take more time), and suddenly tersuft thru this template... n just like it!

And i just took about 15 min to launch the new skin!!!
(sambil sembang ngan siti thru phone...time tu, hany baru ter'jumpa' skin nih).

Alhamdulillah...dah selesai dah menukar skin.
Sebenarnya, masih belum bosan dgn One Red Leaf skin tu...cuma saya rasa susah sikit viewer nak load (big space taken perhaps).

Soalan survey saya kali ini ialah :

1. lambat tak nak load skin lama ari tu?
2. selalu atau ada tak page tu takleh kluar...dia tulih "page not found"?
3. how about this skin? mudah tak nak load (take more time or normal)?
4. general comment!


Sekian, terima kasih.
Kerjasama anda dihargai.

o1 : NEW IDEAAA!!!

Bila baca pasal new year dekat blog kekawan...teringat jugak, dlm kita kata nak improve diri sbg muslim, sbg isteri, sbg ibu, sbg anak dsb...bagaimana caranya ek?
Cukupkah dgn muhasabah diri?

Tiba-tiba...plink!!!
heheheh...satu idea datang.
Errmmmmm...saya rasa, saya nak buat satu survey.
Khusus untuk diisi oleh org yg terdekat dgn saya...suami pastinya...dan sahabat-sahabat dua tiga org.

Soalannya lebih-kurang begini :
1. Sebagai isteri : cara saya menguruskan pakaian abang?
5. Sangat berpuas hati
4. berpuas hati
3. OK laa
2. tidak berpuas hati
1. Sangat berpuas hati

2. Sebagai sahabat: cara saya respons bila sahabat minta tolong?
5. Sangat berpuas hati
4. berpuas hati
3. OK laa
2. tidak berpuas hati
1. Sangat berpuas hati

dsb...banyak lagi soalan dah terkarang dlm kepala nih ;) *wink*


~~~
cubalah!!!
Hany FF
24 Zulkaedah 1425 H (3 days to go and I'll be 25!!!)
5 Januari 2005 M

No comments: