Monday, August 28, 2006

Salam Pertama dari Saya

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh

Baca sampai habis ye...

Saya rasa gembira bersama pakcik-pakcik dan makcik-makcik sekalian. Tengoklah pada gambar tu, semua gembira, saya pun suka... hihi..



Saya pohon tunjuk ajar atas segala perkara yang baik dan tegur-tegurlah jika ada yang tidak kena. Doakan saya, ibu bapa saya, abam Nufayl saya agar menjadi insan yang senantiasa di bawah naungan rahmat dan keampunan Allah Yang Maha Esa.
Moga kita ketemu lagi. Terasa keseronokan yang tidak terhingga untuk terus bersama atuk dan nenek semua. Saya yakin, sebagaimana saya dahulu, kita semua terikat pada satu janji utuh antara roh ini dan Allah swt untuk senantiasa berpegang teguh pada al-Quran, Sunnah Rasulullah SAW, tunjuk ajar para sahabat r.anhum, ulama dan mujtahidin.

Mari Membangun Bersama Islam. Allahu Akbar


Saya yang benar,

FATMA NUHA

nota nama :
temanya sama macam Aleef Nufayl ;
FATMA (fa, tha meem): nama untuk perempuan dan ambilan daripada Fatimah - nama sahabat (puteri Rasulullah SAW)

an-NUHA (alif lam nuun ha besar dan ya' (takde titik) ) : nama untuk perempuan bermaksud bijaksana, yang meluas pengetahuannya dan kearifannya

(* sori yek, saya guna ID abah hari ni sebab surat beranak baru dapat hari ni, tak sempat register, lagipun kalut nak nyusu nih)

No comments: