Friday, December 08, 2006

I Think I Can Update It Everyday

Apa tu?
Aku rasa aku dah boleh kembali jadi seperti dulu.

"Selalu ku mengharapkan
Kau akan segera pulang
Kau balik seperti dulu
Menghapuskan rindu..."
(nyanyi ikut melodi Seperti Dulu-Exist)

Sebabnya?
Adalah dua tiga. Apa tu?

  1. Sampai awal di pejabat. Selalunya sebelum jam 8 pagi lagi.

  2. Sudah jauh dari tekanan Mr. T** yang sering buat aku pressure.

  3. Tiada lagi keletihan sebab berjalan drp Bukit Mahkamah ke Masjid Jamek.

  4. Tiada lagi kerimasan berhimpit-himpit dalam LRT masa balik kerja.

Di mana aku?
Aku bukan lagi di Bukit Mahkamah.
Walau masih di Department yang sama & ber'tuan'kan GM yang sama.
Tapi, aku sudah tidak directly reported to him. Dan, tugasku bukan lagi Technical Support yang kerja-kerja buat report-report-report.

Kerana,
Kini, aku di Kinrara yang hanya 10 minit daripada Seri Sentosa.
Kini, tugasku implemen projek. Projek apa? Projek ADSL. Best woo! ;)

Dan, aku gembira!!!


~~~
Hany FF, 17 Zulkaedah 1427h

No comments: