Thursday, October 19, 2006

Salam Aidilfitri

Bismillahi walhamdulillah

Assalamualaikum warahmatullah

Kami sekeluarga, abu nufayl, ummu nufayl, nufayl & nuha ingin mengambil kesempatan terhad ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua kenalan dan yang belum berkenalan, asalkan membaca blog ini.

Sedih meninggalkan Ramadhan. Terasa lemah iman dalam diri untuk membuktikan Ramadhan tahun ini lebih baik dari tahun yang lepas. Entahkan sempat, entahkah tidak, kami menjengah kembali ke bulan penuh barakah ini. Rindukan Ramadhan!

Secara khusus, Abu Nufayl menghulurkan salam kemaafan jika terdapat kekasaran dan keterlanjuran, baik dalam penulisan blog ini, kehidupan seharian, pemanduan kenderaan mahupun ketika di dalam lif dan di atas elevator. Begitu juga Ummu Nufayl, salam dari beliau yang kini sudahpun berada di Kuala Lumpur sejak hampir dua minggu yang lepas. Meneruskan pantang di KL pulak.

Kami akan berangkat ke kampung halaman abu Nufayl pada hari ini, dan akan kembali semula pada 30 atau 31 Oktober akan datang.

Ampun dan Maaf dari kami sekeluarga. Zahir dan batin. Dengan pesanan, jangan musnahkan dan hancurkan hasil latihan sebulan Ramadhan dengan sifat kita yang bertentangan dengan ajaran AQIDAH, SYARIAT dan AKHLAQ Islam. DENGAN APA CARA SEKALIPUN!! ALLAHU AKBAR, ALLAHU AKBAR, ALLAHU AKBAR, WALILLAHI al-HAMD!

Abu Nufayl, Ummu Nufayl, Aleef Nufayl, Fatma Nuha

No comments: