Thursday, September 21, 2006

Ekor Pari!

Memetik ucapan pakcik saya, kata, korang yang baca blog ni sekarang memang bodoh piang!! .. ups, saya menyesal, tarik balik.. haa,, amacam??

Assalamualaikum semua,

bagi yang beragama Islam. Kalau ada yang beragama lain, khususnya Kristian, dan lebih khusus lagi, yang mengiya dan menyokong petikan transkrip sejarah, kata-kata dari Manuel oleh Pope tempoh hari, boleh jalan! Make sure pergi tengah jalan, biar steamroll pijak, senang sikit nak cincang. Takpun tikam dengan ekor pari.

Pengerusi OIC takperla, tarik balik dan menyesal pun kira dah memadai. Tak sampai seminggu pun marahnya. Tak mencabar langsung keperibadian macam nih...

Okay, ganas pulak bunyinya sari dua ni. Emosi sikit, maklumla anak bini takde kat tepi.. hehe hehe.. jgn silap usik, penampo yang dapat.. ups, sopan santun, sopan santun, (kata Rais Yatim)

Nih ha, nak tenangkan jiwa, hujung minggu lepas balik Perlis, malam ni balik lagi, pancit rasa, namun sebagai seorang bapa yang penyayang, dan suami yang berwibawa, berdedikasi dan berbudi pekerti, kenala balik juga.. heheh.

Hasilnya : nih nak share :

Malas nak edjast, buat sendiri la yer..

Gambar Ummu Nufayl, takyah la letak sini ek, bukannya ada sesapa rindu dia kan? Ke ada?? Cuba cakap lek lok sket... rindu camner... (tgh pegang ekor pari nih..)

Wassalam, jumpa lagi keluaran seterusnya.

No comments: