Wednesday, July 28, 2010

Hanger Tudung

Sekarang ni ramai yang pakai tudung ber'awning kan?
Macam-macam produk dijual sebagai penyidai tudung. Saya beli hanger tudung yang ada 28 lubang tu dari IKEA. Awal tahun dulu. Tapi, tak sesuai dengan tudung-tudung saya. Selalunya berkedut di bahagian leher dan memandangkan tudung-tudung tu labuh, selalunya bahagian bawah pun berbekas juga.

Bulan lalu, saya jumpa ini.
 (gambar ihsan dari : Tudung Mania)

Saya beli 2 dozen hanger ini daripada Fyda Tudung Mania.
Alhamdulillah, makin mudah menguruskan tudung-tudung berawning ni. Taklah terkepak lagi awningnya. ;)
Walaupun boleh saja gunakan hanger sedia ada, cuma guna pengepit baju di hujungnya untuk menggantung tudung, saya suka hanger ini kerana ia khas untuk tudung-tudung ini.

Siapa yang berminat, bolehlah beli daripada Tudung Mania.
:)

1 comment:

Farra Da Smiley said...

owhhh..gini rupanya ekk