Monday, May 03, 2010

Baca@April 2010


Baca @ April 2010

*Buku 1-5 dihabiskan dalam wad 420 semasa Abu Nufayl menjalani rawatan demam panas (jangkitan bronchitis), dan migrain (infection & allergic pada sinus) dan seterusnya menjalani minor operation pada sinus untuk mengatasi masalah-masalah tersebut. Novel-novel berbentuk ringan lebih mendapat perhatian saya untuk menemani saya sepanjang tempoh itu, yang di sekeliling saya punya 3 anak-anak kecil dan suami yang sakit. ;)


1. Relevankah Aku di Hatimu (RADHA), oleh Rynsa - novel
2. Hatiku Terluka di Bukhara, oleh Wan Hashim Wan Teh - novel Finalis Hadiah SAKO2
3. Jauhari Hatiku, oleh Imias Farhani - novel
4. Bulan & Mentari, oleh Zaharah Nawawi - novel *penulis kegemaran saya!
5. Nama Atas Kertas, oleh Nasron Sira Rahim - novel
6. Kawin Kawin, oleh Azizi Hj. Abdullah Pemenang Hadiah SAKO2
6. VT, oleh Hilal Asyraf - novel


Target bulan Mei
- Naratif Ogonshoto, oleh S.N. Anwar Ridhwan - novel (sedang baca)
- Alexander adalah Zulqarnain, oleh Muhammad Alexander

4 comments:

Zuraimah Ismail said...

wah...tahniah :)

Farra Da Smiley said...

salam..semua org dah sihatkah? dah lama tak chit chat ngan hany..bagusnya byk buku dah khatam

mudin001 said...

Banyaknya khatam... :)

Hany FF said...

huhu...membaca masa jaga orang sakit ++ sambil bf baby. so, baca novel je la. kalau baca buku berat, confirm tido. harap2 bulan ni dapat khatam Alexander Adalah Zulqarnain. Berat gak buku tu. ;)

Farrah, dalam bulan ni kot kita leh dating lunch sama2. tunggukan! ;)