Friday, May 22, 2009

My Warm-up Notes

Rabu petang, akhirnya saya berjaya tukar skin blog FZH ni. Yang susahnya, bukan nak tukar skin...tapi saya mencari-cari skin yang berkenan di hati. Nak buat sendiri, sekarang masa saya cukup terhad. Tak dan!

Akhirnya saya berkenan yang ini (walau tak 100% sebenarnya). Bolehlah! :)

Semalam, saya dan suami bercuti. Kami dan Nuha mengiringi rombongan kelas Nufayl ke Aquaria. Nufayl dan kawan-kawannya, kami tak kacau. Kami dengan Nuhalah. Tengah hari, singgah di Nagoya TAR...Ummi beli kain sikit. Dapat heavy cotton 1 meter, cotton berbunga 6 meter, cotton kosong 5 meter. Ummi ada projek sikit. Doakan mood tak down balik! Kalau mood ok, nanti bolehlah Ummi kongsikan hasilnya. ;)

Lepas tu, terus ambil Nufayl di sekolah dan ke SJMC (sekarang dikenali sebagai SDMCSJ).

Disebabkan urusan selesai jam 5.30 petang, kami singgah ziarah seorang sahabat di Shah Alam. Akhirnya jam 10.00 malam baru kami sampai di rumah.

Itu saja warm-up notes daripada saya.

Nanti saya kongsikan lagi apa yang boleh saya kongsi.

4 comments:

Farra Da Smiley said...

cantik...i like it!

Hany FF said...

;)

sikulat said...

cantiq.. cantiq... kite tak sempat nak membalas pun email awak ari tuh tanya pasal blog template tuh (Sorry!!!!!!).. nih baru minggu nih ada kelapangan sket .. dan baru nak jengah! blog orang & even buat entry di blog sendiri.. hehehhee

Tub tub.. dah cantiq dah blog awak.. wallaa.. bagus bagus!

Hany FF said...

heh tu la semah. takpe. ok la yg nih buat masa ni. ;)